2 клас. Дистанційно з 14 лютого 2023 року.
ВІВТОРОК 14.02.2023 | ||||
ЯДС | Розроблення моделі зимового одягу для дівчинки і хлопчика. Створення аплікації. | Підручник с.38 | ||
Математика | Додавання виду 37+8. Рух назустріч. Розв'язування задач двома способами. | Підручник с.137-140 впр.2,4 письмово. 1,3,5-7 усно | ||
Українська мова | Слова – назви ознак.Вірш «Кріт і сонце. Добір прикметників. Складання речень. | Підручник с.38-39 впр. 1-4. Виразно читати вірш | ||
Українська мова | Слова-назви ознак. Складання і записування речень. Створення меню для обіду та вечері. | Підручник с.40-41 впр.1 письмово впр.2-4 усно | ||
Фізична культура | Організовуючі вправи. Вправи для формування правильної постави .Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду висотою 80 см. Зіскок із гімнастичної лави. Рухлива гра. | Ігри на свіжому повітрі. | ||
СЕРЕДА 15.02.2023 | ||||
ЯДС | Прочитай комікс і поміркуй. «Які варіанти поведінки за столом?» | Підручник с.439 | ||
Українська мова | Казка. Опис явищ. «Дивний дощ» ( за Дж. Родарі) | Підручник с.41 Впр.1 письмово. Виразно читати оповідання. Впр.2 усно. | ||
Мистецтво | Космічна подорож. Слухання:Т.Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»»(із фільму «Пасажири»).Перегляд: мультфільм «Майзл із планети майбутнього». Виконання:інсценування вірша Н.Карпенко «Парад планет» | https://www.google.com/search?q= https://www.google.com/sear | ||
Мистецтво | Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу.(гуаш) | https://www.youtube.com/watch?v=SmmRaW-yGfA | ||
ЧЕТВЕР 16.02.2023 | ||||
Українська мова | Однина і множина. Правдиві і неправдиві висловлювання. Утворення словосполучень. | Підручник с.42-43 Впр.1,2,5 усно. Впр 3,4. письмово | ||
ЯДС | О.Касьян «Найважливіше бажання» | Підручник с.40. Прочитати. | ||
ЯДС | Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Алгоритм для сворення малюнка. | Підручник с.41 | ||
ЯДС | Що потрібно, щоб здійснювати бажання? | Підручник с.41-42 | ||
П'ЯТНИЦЯ 17.02.2023 | ||||
Фізична культура | Організовуючі вправи. Вправи для формування правильної постави .Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду висотою 80 см. Зіскок із гімнастичної лави. Рухлива гра. | Ігри на свіжому повітрі | ||
Математика | Віднімання виду 32-7. Складання виразу на дві дії з двох виразів на одну дію. | Підручник с.140-142.впр.2.4 письмово, 1,3,5-7 усно | ||
ЯДС | Виготовлення іграшкових меблів із сірнткових коробок. | Підручник с.42 | ||
ПОНЕДІЛОК 20.02.2023 | |||
ПРЕДМЕТ | ТЕМА УРОКУ | Опрацювати | Додаткові резурси |
Фізична культура | Організовуючі вправи Вправи для фомування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра. | Ігри на свіжому повітрі | |
Математика | Дія віднімання для відповіді на запитання «на скільки більше…?»,і «на скільки менше…?». Складання за схемою виразу до задачі. | Підручникс.143-144 впр. 4,7 письмово 1,2,3 5.6,усно | |
Українська мова | Суттєві ознаки. П.Ребро «Не вгадаєте ніколи». Складання загадки про тварину. | Підручник с. 44-45 впр.1 письмово( випиши сполучення слів за зразком) впр.1. читати, 2.4, усно | |
ЯДС | Як бажання можуть об'єднувати спільноту? Створення сюжету для соціальної реклами. | Підручник с.43 | |
ЯДС | Якими мають бути команди для виконавця? Система команд виконавця. Складання простого плану точних та однозначних вказівок для виконавців. |
ЧЕТВЕР 23.02.2023 | |||
Українська мова | Слова – назви ознак. Характеристика головного героя А.Савчук «Мишкові кросівки» ( продовження) | Підручник с.48-49 Переказування оповідання. | |
ЯДС | О.Касьян «Важливе та дрібниці» | Підручник с.46. Прочитати. | |
ЯДС | Чому слід дотримуватись обіцянок? Прогноз погоди | Підручник с.47 | |
ЯДС | Дослідження: «Які народні прикмети допомагають передбачити погоду. | Підручник с.47 | |
П'ЯТНИЦЯ 24.02.2023 | |||
Фізична культура | Організовуючі вправи. Вправи для формування правильної постави .Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти 40см із м'яким приземленням. Рухлива гра. | ||
Математика | Розв'язування задач вивчених видів. Обчислення вирзів. | Підручник с.150-151.впр.1.4 письмово, 2,3,5-8 усно | |
ЯДС | Чому слід дотримуватися обіцянок? Лайфаки, які допомагають сформувати звичку. | Підручник с.48 |
ПОНЕДІЛОК 08.05.2023 | |||||||
ПРЕДМЕТ | ТЕМА УРОКУ | Опрацювати | Додаткові резурси | ||||
Фізична культура | Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Вправ з малим м'ячем. Рухлива гра. | Ігри на свіжому повітрі | |||||
Математика | Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення числа 6. | Підручник с.210-211 впр.1.3,4 письмово. Вивчити табл. множ. на 6. | |||||
Українська мова | Типи текстів. Списування тексту. | Підручник с. 91-92 впр.1опрацювати . списати текст 1. | |||||
ЯДС | Що означає бути дорослим? | Підручник с.106 | |||||
ЯДС | Кому потрібні комп'ютери? Застосування комп'ютерів у різних сферах діяльності людини. | ||||||
ВІВТОРОК 09.05.2023 | |||||||
ЯДС | Прочитай комікс і поміркуй. «Що відбувається з організмом людини, яка палить?» | Підручник с.107 | |||||
Математика | Кратне порівняння чисел.Таблиця множення і ділення на 7. | Підручник с.212-214. Впр.3 письмово. Вивчити табл. множ. на 7. | |||||
Українська мова | Будова тексту. Порівняння текстів | Підручник с.93.впр.1 списати другий абзац тексту. | |||||
Українська мова | Передбачення за ключовими словами. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» ( скорочено) (за В.Нестайком) | Підручник.с.93-94 впр2. Прочитати. | |||||
Фізична культура | Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Вправи з малим м'ячем. Рухлива гра. | Ігри на свіжому повітрі. |
Німецька мова
для самостійного опрацювання під час дистанційного навчання
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
15.02 | Людина | В.2(с.83) *, в.4(с.84)*** читати і перекладати. |
16.02 | Це людина | В.5(с.84) ** |
17.02 | Частини тіла | В.2(с.85)*, в.3(с.85)** |
23.02 | Ми описуємо людей | В.1(с.87)*** читати і перекладати. |
24.02 | Яка Тіна? Який Макс? | В.2(с.89) *** |
Коментарi