/Files/images/teacher_02.jpgШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ


Мета «Школи молодого вчителя» – сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Основні завдання «Школи молодого вчителя»:

  • поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання;
  • сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів;
  • вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;
  • розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.

Основні напрямки роботи «Школи молодого вчителя»:

  • розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;
  • ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;
  • створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.

Робота "Школи молодого вчителя” у навчальному році буде направлена на:

  • вивчення системного підходу до планування процесу вивчення теми, а також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;
  • вивчення та оволодіння елементами педагогічної техніки;
  • вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);
  • вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає:
  • мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль,корекцію, рефлексію;
  • вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;
  • вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;
  • вивчення методів формування комунікативних умінь (усних і письмових) в умовах особистісно-зорієнтованого підходу.

На допомогу наставнику молодого вчителя

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ

Кiлькiсть переглядiв: 559

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.