7 клас. Дистанційно з 8 по 25 січня 2021 року.
Класний керівник: Дзина Т.Г.
Українська мова
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
14.01 | Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. | Опрац. параграф 26, впр.313, 316. |
15.01 | Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиночному дієприслівникові. | Опрац. парагр.27, впр. 322, 327. |
21.01 | УРМ. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів. | С.67,опишіть роботу, яку доручають вам виконувати вдома або у школі.( пам’ятку скину у вайбер). |
22.01 | Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення. | Опрац. парагр. 29. Впр.336,342 |
Українська література
Вчитель: Ведмідь С.А.
11.01 | Гр.Тютюнник. Коротко про дитинство письменника. Повість «Климко». Автобіографічна основа твору. Доля дитини в часи воєнного лихоліття | Читати підруч. с.125, читати повість «Климко» | Дивитися фільм, знятий за повістю Григора Тютюнника |
14.01 | Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних у творі «Климко» | Читати підруч. с.127-151, відп.на пит.після тексту | |
18.01 | РМ Усне переказування найбільш вражаючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибору | Знання тексту повісті | |
21.01 | Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка | Підготуватися до характеристики головного героя, спираючись на текст |
Зарубіжна література
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
11.01 | Олександр Сергійович Пушкін (1799–1837). Дитинство та юність О. С. Пушкіна. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші О. С. Пушкіна «19 жовтня 1825 року». Авторські спогади й роздуми у творі. | Опрац. с.129-137 |
12.01 | Олександр Грін (1880–1932). «Пурпурові вітрила». | Читати твір в інтернеті, є художній фільм. |
18.01 | Основний конфлікт твору (Каперна— мрія). | Знати зміст твору. |
19.01 | Ассоль і Грей. | Скласти план до образу Ассоль і Грея. |
Іноземна мова (німецька)
Вчитель: Данько С.М.
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
13.01 | Охорона здоров’я. Медичні заклади | С.93*, в.5(с.94)**- у формі тестового завдання |
14.01 | Симптоми захворювань | С.95*, в.2(с.95)*** |
15.01 | Я захворів | В.1(с.95)* |
16.01 | Медичні працівники | С.97*, в.5(с.99)***- читати і перекладати |
20.01 | Профілактика захворювань | В.1(с.97)***, в.3(с.98)** |
21.01 | Відвідування лікаря | С.100*, в.4(с.101)*** |
Історія України
Вчитель: Свищ І.П.
дата | № уроку | Тема уроку | Домашнє завдання |
13.01. 2021р | № 9 | Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля. практ. робота « Охарактеризувати на основі відомих правових памяток правове становище різних верств населення». | Прочитати пар.8,с. 50. |
15.01. 2021р | № 10 | Архітектура та монументальний живопис. Писемність та освіта. Українська мова. Практичне заняття. «Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого» (на вибір вчителя). | Прочитати пар.9,с. 50. |
16.01. 2021р | № 11 | Урок узагальнення,контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «.Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.». 1.Запровавдження князем Володимиром християнства на Русі. 2. « Руська правда» Ярослава Мудрого. 3.Розвиток господарства Київської Русі. 4. Розвиток культури. | Повторити пар.6-9. |
20.01. 2021р | № 12 | Правління Ярославовичів. Половці. Любецький з’їзд князів. | Прочитати пар.10. |
21.01. 2021р | № 13 | Правління Володимира Мономаха та його сина Мстислава Великого.Практична робота « історичний портрет Володимира Мономаха» | Прочитати пар11,с.81.. |
Всесвітня історія
Вчитель: Свищ І.П.
Алгебра
Вчитель: Малюжко Н.В.
Дата | Тема | Завдання |
12.01 | Сума й різниця кубів двох виразів. | Опрацювати параграф 2 (пункт 18). Виконати вправи №676, 678 (письмово). |
14.01 | Сума й різниця кубів двох виразів. | Повторити параграф 2 (пункт 18). Виконати вправи №680, 682 (письмово). |
19.01 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 2 (пункт 18). Виконати вправи №684, 686 (письмово). |
21.01 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 2 (пункт 18). Виконати вправи № 689, 691 (письмово). |
Геометрія
Вчитель: Малюжко Н.В.
Дата | Тема | Завдання |
11.01 | Рівність геометричних фігур. Перша та друга ознаки рвності трикутників. | Опрацювати параграф 2 (пункти 7-8). Виконати вправи №154,161, (письмово). |
13.01 | Перша та друга ознаки рвності трикутників. | Повторити параграф 2 (пункт 7,8). Виконати вправи №169, 174 (письмово). |
18.01 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 2 (пункти 7,8) . Виконати вправи №180, 181 (письмово). |
20.01 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 2 (пункти 7,8). Виконати вправи №175, 182 (письмово). |
Біологія
Вчитель: Мокрій О.М.
Дата | Тема | Завдання |
20.01 | Ссавці. Різноманітність. | Опрацювати параграф 25 |
Ссавці. Різноманітність | Опрацювати параграф 26 | |
11.01 | Ссавці. Практична робота №3 Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування. | Опрацювати параграф 27 Оформити звіт про практичну роботу у зошитах для лабораторних робіт |
18.01 | Ссавці. Міні – проекти: тварини – будівельники; зуби ссавців, тварини рекордсмени. | Повторити тему. Підготуватися до узагальнення. |
Географія
Вчитель: Труш І.В.
Дата | Тема уроку | Завдання додому |
12.01. | Населення , його склад та розміщення. Австралія – країна – материк. Україна і Австралія | Опрацювати параграф31. Дати відповіді на питання с. 141. |
14. 01. | Узагальнюючий урок з тем «Південна Америка», «Австралія» | Повторити параграфи 21-31. |
19.01. | Материк Антарктида. Географічне положення. Дослідження материка. Українська дослідна станція «Академік Вернадський» | Опрацювати параграф 32. Виконати завдання на с. 145. Знати номенклатуру материка |
21.01. | Тектонічна будова , рельєф, клімат, рослинний і тваринний світ Антарктиди. Природні багатства, їх використання . Екологічні проблеми. | Опрацювати параграфи 33- 34 . Дати відповіді на питання на с. 148,149,153. |
Фізика
Вчитель: Свищ І.П.
дата | № уроку | Тема уроку | Домашнє завадання |
11.01 2021р | № 33 | Проведено інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 7. Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин) | Опрацювати пар.16-17. |
2.01 2021р | № 34 | Взаємодія тіл. Сила. Графічне зображення сил. Додавання сил. Рівнодійна. | Опрацювати пар.18 |
18.01 2021р | № 35 | Види деформації. Сила пружності. Закон Гука. Пружинні динамометри. | Опрацювати пар.19 |
19.01 2021р | № 36 | Проведено інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 8. Дослідження пружних властивостей тіл | Опрацювати пар.19 |
Хімія
Вчитель: Мокрій О.М.
Дата | Тема | Завдання |
20.01 | Ссавці. Різноманітність. | Опрацювати параграф 25 |
Ссавці. Різноманітність | Опрацювати параграф 26 | |
11.01 | Ссавці. Практична робота №3 Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування. | Опрацювати параграф 27 Оформити звіт про практичну роботу у зошитах для лабораторних робіт |
18.01 | Ссавці. Міні – проекти: тварини – будівельники; зуби ссавців, тварини рекордсмени. | Повторити тему. Підготуватися до узагальнення. |
Музичне мистецтво
Вчитель: Мусенко С.В.
Дата | Тема | Завдання |
14.01. | Сучасна музика. Стилі та напрями. Знайомство з сучасними стилями музики. М. Катричко « Хуртовина». | Проект « Саморобні інструменти». |
21.01. | Джаз. Історія виникнення джазу. Напрями та інструменти джазу. | Проект « Видатні джазмени та джаз – бенди світу». |
Образотворче мистецтво
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
13.01 | Мистецтво дизайну. Річ — образ часу. | Завдання у підручниках, знайдете в інтернеті, у кого немає підручника. |
20.01 | Розмаїття світу речей. Конструювання об’єктів дизайну. | Завдання у підручниках, знайдете в інтернеті, у кого немає підручника. |
Інформатика
Вчитель: Бабій В.В.
Дата | Тема уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
15.01.21 | Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. | Опрацювати с.90-91 Виконати завдання с.93-95 Результат надішліть на адресу: korsunskola@gmail.com | |
16.01.21 | Інструктаж з БЖД. Формули. Практична робота №4. | Виконати Практичну роботу с.98-99 Результат надішліть на адресу: korsuskola@gmail.com | |
22.01.21 | Моделі. Етапи побудови моделей. | Опрацювати $2.1. Виконати завдання с.68-69 Результат надішліть на адресу: korsunskola@gmail.com | Перегляньте відео: https://youtu.be/-2hq5UjsO6M |
29.01.21 | Реалізація математичних моделей. | Опрацювати $2.2 Виконати завдання с.73-74 Результат надішліть на адресу: korsunskola@gmail.com |
Трудове навчання
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
15.01 | Проект № 4.Технологічний одяг для кухні ( фартух) | Працювати згідно теми занять |
22.01 | Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення | Працювати згідно теми занять |
Фізична культура
Вчитель: Михайленко О.В.
Дата | Тема | Завдання |
11.01 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Вправи з обтяженнями. Штрафний кидок. Вправи для запобігання плоскостопості. | Рухливі ігри. Повторити бігові вправи. Біг на короткій дистанції. |
13.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вправи на формування постави. Спеціальні бігові вправи. | Рухливі ігри. Повторити різновиди ходьби та бігу. |
14.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Спеціальні бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг . Навчальний норматив. | Рухливі ігри. Повторити бігові та стрибкові вправи. |
18.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові та стрибкові вправи . Стартовий розбіг . Стрибки в довжину. | Рухливі ігри. Повторити бігові та стрибкові вправи. |
20.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Стрибкові вправи . Багатоскоки . Стрибки в довжину з розбігу. Естафети. | Рухливі ігри. Повторити стрибки в довжину з розбігу. |
21.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Волейбол. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. | Рухливі ігри. Повторити стійку волейболіста. |
Основи здоров'я
Вчитель: Мокрій О.М.
Дата | Тема | Завдання |
12.01 | Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Духовний розвиток особистості. | Опрацювати параграф 13 |
19.01 | Життєві цінності і здоров’я Передивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zOsqIKcwHUU | Опрацювати параграф 14 |
Коментарi