6 клас. Дистанційно з 14 березня 2022 року.
Українська мова
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
14/03/22 | Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки,синтаксична роль | Опрац. підруч.,с .184-185, впр.418 | |
15/03/22 | Числівники кількісні і порядкові | Підруч., с.185, впр.420, | |
18/03/22 | Числівники простія. складні і складені | Підруч, с.186-188, впр.424, 428 | |
21/03/22 | Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною | Написати твір-опис за картиною, с.171, впр.385 | Відеоуроки для 6 класу ; ВШО (школа онлайн) ; umity.in.ua; 6 кл, база ресурсів, клас, тема |
22/03/22 | Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною | Відредаг текст переписати і здати для перевірки | |
25/03/22 | Відмінювання кількісних числівників | Підруч., с.189-191, впр.431, 434 | |
28/03/22 | Відмінювання кількісних числівників | Підруч,, с.192- 195, впр.436, 442 | |
29/03/22 | Узгодження числівників з іменниками | Передив. відеоурок, вик. завд.до нього | |
01/04/22 | Правильне вживання числівників на позначення дат і часу | Дивитися відеоурок, вик.завд. до нього | |
04/04/22 | Узагальнення і систематизація знань з теми "Числівник" | Повт.с. 184-199, підгот. до контр.роб | |
05/04/22 | Контрольна робота | Виконати контрі завдання | |
08/04/22 | Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | Підруч,,с.206-207, впр.466 |
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
11.04 | Розряди займенників за значенням. Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенниках. Зворотний займенник себе | Опрац.мат.підруч., с. 208-210, впр.470, 474 | Відеоуроки для 6 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; база ресурсів 6 кл; тема |
12.04 15.04 | Урок мовленнєвого розвитку №21. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі ( «Що я роблю для здійснення своєї мрії») з використанням займенників, що належать до різних розрядів | Написати твір на чорновик Відредагований текст переписати і здати | |
18.04 | Урок мовленнєвого розвитку №22. Аналіз письмового твору | Виконати роботу над помилками | |
19.04 | Питальні й відносні займенники, їх відмінювання | Опрац.мат.підруч. с.213-215, впр.480, 483 | |
22.04 | Заперечні й неозначені займенники, їх правопис і відмінювання | Орпац.мат.підруч., с.216-218, впр.486, 487 | |
25.04 | Заперечні й неозначені займенники, їх правопис і відмінювання | Повт.мат.підруч., с. 216-218, впр.490, 491 | |
26.04 | Контрольне есе «Кого можна назвати патріотом рідної землі», | Написати есе | |
29.04 | Присвійні займенники, їх відмінювання | Опрац.мат.підруч., с. 220-222, впр.497, 498 | |
02.05 03.05 | Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників | Опрац.мат.підруч., с.223-225, впр.502, 507 | |
06.05 | РМ Аналіз есе | Виконати аналіз роботи | |
09.05 | Написання займенників з прийменниками. Тренувальні вправи | Виконати тренувальні вправи | |
10.05 | Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник» | Повт.мат.підруч., с.206-225, впр.508 | |
13.05 | Контрольна робота № 8. Займенник | Виконати завдання к/р | |
Повторення в кінці року | |||
16.05 17.05 | Лексикологія . Фразеологія | Повт.мат.підруч., с.35-56, впр.510, 512 | |
20.05 23.05 | Словотвір та орфографія | Повт.мат.підруч., с.61-67, впр.519,520 | |
24.05 27.05 30.05 | Морфологія й орфографія | Повт.мат.підруч., с.94-140, впр.525,531 с.143-181. Впр.529, 528 С.184-223, впр.533, 535 | Усний твір Чит. вголос |
31.05 | Підсумковий урок за рік |
Українська література
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
14/03/22 | Контрольна робота | Вик. завд.контр роботи | Відеоуроки для 6 класу ; ВШО (школа онлайн) ; umity.in.ua; 6 кл, база ресурсів, клас, тема |
16/03/22 | В.Нестайко. "Тореадори з Васюківки". Пригодницький сюжет твору | Див. презент, читати твір | |
21/03/22 | Мрія і дійсність, романтичне у повісті | Дати відп. на питання | |
23/03/22 | Смішне і комічне у повісті. Проблематика твору | Розписати проблематику твору | |
28/03/22 | Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Характеристика образів | Написати характеристику улюбленого героя | |
30/03/22 | РМ Переказ епізодів повісті | Підготув. улюблений епізод твору для переказу | |
04/04/22 | Я.Стельмах. Основні відомості про письменника. “Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера”. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. | Записати ( у вигляді схеми) основні відомості біографії з презентації, подивитися буктрейлер і прочитати твір. | |
06/04/22 | Уява, фантазія, романтичність у житті сучасної людини, Реальні та фантастичні події у творі | Записати у дві колонки реальні та фантас. події твору |
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додат.ресурси |
11.04 | «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв | Скласти характеристику улюбленого персонажа твору | Відеоуроки для 6 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; база ресурсів 6 кл; тема |
13.04 | Виразне читання епізодів твору | Підгот.улюбл. епізод твору | |
18.04 | Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності | Читати підруч., с. 194-205, відп. на пит. | |
20.04 | «Таємне Товариство боягузів». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги | Читати підруч, с. 206-211, відп. на пит. | |
25.04 | Л. Воронина. «Таємне Товариство боягузів» Друзі й вороги Клима Джури | Підгот.розп. про друзів і ворогів Клима | |
27.04 | Еволюція Клима від боягуза до супергероя | Підгот.характерис.героя твору | |
02.05 | Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині | Підгот.характерис. оточення Клима | |
04.05 | Контрольний твір | Написати твір | |
09.05 | Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців | Читати підруч., с.215-218, відп. на пит. | |
11.05 | Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. | Читати підруч., с.218-220, відп. на пит. | |
16.05 | Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи | Чит.підруч., с.220-222, відп.на пит. | |
18.05 23.05 | Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості | Читати підруч., с.223-225, відп. на пит. після текстів | |
25.05 | Павло Глазовий. «Найважча роль». Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів «Заморські гості», «Похвала». | Читати підруч.,с.229-233, Напам’ять 1 на вибір | |
30.05 | Виразне читання гумористичних творів | ||
01.06 | Контрольна робота № 6. Гумористичні твори | Виконати завд.к/р | |
06.06 | Твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.Підсумковий урок за рік. Рекомендована література для читання влітку |
Історія
ДАТА | ТЕМА УРОКУ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
15.03 | Природно-географічні умови Апенінського півострова | Прочитати параграф 39 |
17.03 | Виникнення міста Рим | Прочитати параграф 40.Тестовий конроль |
21.03 | Римська республіка в 5-1 ст. до н.е: соціальний устрій та організація влади | Прочитати параграф 41 |
24.03 | Військова експансія Риму | Прочитати параграф 42. |
28.03 | Диктатура Цезаря | Прочитати параграф 43.Тестовий контроль |
31.01 | Римська імперія.Октавіан Август. | Прочитати параграф 44.Тестовий контроль |
04.04 | Практична робота « Скласти історичний портрет Ю.Цезаря» | Практичну виконувати письмово в робочих зошитах |
07.04 | Пантеон римських богів.Римське право | Прочитати параграф 45. |
11.04 | Мистецтво Давнього Риму | Повторити параграф 45.Тестовий контроль |
14.04 | Кризові явища в Римській імперії | Прочитати параграф 46 |
18.04 | Виникнення і поширення християнства.Перетворення християнства на основну релігію Римської імперії | Прочитати параграф 47.Тестовий контроль |
21.04 | Початок Великого переселення народів | Прочитати параграф 49 |
25.04 | Гуни і готи на території України | Повторити ст.в підручнику 215-218 |
28.04 | Взаємини з місцевим населенням | Повторити ст. в підручнику 219-221 |
02.05 | Падіння Західної Римської імперії | Повторити ст.в підручнику 218-219 |
06.05 | Практичне заняття «Позначити на контурних картах босфорське царство,Рим,Константинополь» | Робота з контурною картою |
09.05 | Урок узагальнення і контролю навчальних досягнень учнів «Антична цивілізація» | Тестовий контроль |
12.05 | Давні слов’яни.Прабатьківщина слов’ян. | Переглянути відео за посиланням |
16.05 | Початок Великого переселення народів | Переглянути відео за посиланням |
19.05 | Суспільне та господарське життя і духовний світ слов’н | Прочитати параграф 50 |
23.05 | Анти і склавини на теренах України | Тестовий контроль |
26.05 | Походження українського народу | Переглянути відео за посиланням |
30.05 | Практична робота «Позначити на к.к. прабатьтьківщину слов’ян і напрямки їх розселення» | Робота з контурною картою |
02.06 | Урок узагальнення і контролю навчальних досягнень учнів «Давні слов’ни» | Тестовий контроль |
06.06 | Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства.Значення давньої історії України як частини світової історії. | Переглянути відео за посиланням |
Математика
Вчитель: Малюжко Надія Володимирівна
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Розв’язування вправ на застосування властивостей множення. | Повторити параграф 28. Виконати вправи №1279, 1283. |
15.03 | Розв’язування вправ на застосування властивостей множення. | Повторити параграф 28. Виконати вправи №1282, 1286. |
16.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 28. Виконати вправи №1288, 1276(5-7). |
17.03 | Ділення раціональних чисел. | Опрацювати параграф 29. Виконати вправи №1316, 1335. |
21.03 | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. | Повторити параграф 29. Виконати вправи №1337, 1340. |
22.03 | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. | Повторити параграф 29. Виконати вправи №1352, 1356. |
23.03 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграфи 28 і 29. Виконати вправи №1291, 1359. |
24.03 | Контрольна робота № 8. | Виконати завдання розміщенні в вайбер групі 6 кл. |
28.03 | Аналіз контрольної роботи. Вирази та їх спрощення. | Опрацювати параграф 30. Виконати вправи №1385, 1387. |
29.03 | Вирази та їх спрощення. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №1388, 1391. |
30.03 | Вирази та їх спрощення. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №1392. |
31.03 | Вирази та їх спрощення. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №1395, 1397. |
04.04 | Вирази та їх спрощення. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №1396. |
05.04 | Рівняння. Основні властивості рівняння. | Опрацювати параграф 31. Виконати вправи №1416, 1422. |
06.04 | Рівняння. Основні властивості рівняння. | Повторити параграф 31. Виконати вправи №1424, 1428. |
07.04 | Розв’язування задач за допомогою рівнянь. | Опрацювати параграф 32. Виконати вправи №1440, 1442. |
11.04 | Розв’язування задач за допомогою рівнянь. | Повторити параграф 32. Виконати вправи №1446, 1448. |
12.04 | Застосування рівнянь до розв’язування задач. | Повторити параграф 32. Виконати вправи №1452, 1454. |
13.04 | Застосування рівнянь до розв’язування задач. | Повторити параграф 32. Виконати вправи №1456, 1458. |
14.04 | Застосування рівнянь до розв’язування задач. | Повторити параграф 32. Виконати вправи №1460, 1462. |
18.04 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 30 - 32. Виконати вправи №1464, 1471. |
19.04 | Контрольна робота № 9. | Виконати завдання розміщенні в вайбер групі 6 кл. |
20.04 | Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні та паралельні прямі. | Опрацювати параграф 33. Виконати вправи №1489, 1492. |
21.04 | Перпендикулярні та паралельні прямі. | Повторити параграф 33. Виконати вправи №1500, 1503. |
26.04 | Перпендикулярні та паралельні прямі. | Повторити параграф 33. Виконати вправи №1506, 1504. |
27.04 | Координатна площина. | Опрацювати параграф 34. Виконати вправи №1529, 1532. |
28.04 | Координатна площина. | Повторити параграф 34. Виконати вправу №1536,1541. |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 34. Виконати вправу №1540 |
03.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 34. Виконати вправу №1544, 1546. |
04.05 | Розв’язування вправ. | Опрацювати параграф 34. Виконати вправи №1547, 1549. |
05.05 | Розв’язування вправ. Самостійна робота. | Повторити параграф 34. Пройти тестування на платформі На Урок (посилання в вайбер групі 6 кл). |
09.05 | Приклади графіків залежності між величинами. | Опрацювати параграф 35. Виконати вправи №1566, 1571. |
10.05 | Приклади графіків залежності між величинами. | Повторити параграф 35. Виконати вправи №1570, 1573. |
11.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 35. Виконати вправи №1575, 1579. |
12.05 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграфи 33- 35. Виконати вправи №1574, 1552. |
16.05 | Контрольна робота з теми «Координатна площина. Графіки залежності між величинами.» | Повторити параграфи 33- 35. Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщено в вайбер групі 6 кл). |
17.05 | Аналіз контрольної роботи. Повторення. Розв’язування вправ з теми «Пропорція.» | Повторити параграфи 12-13. Виконати вправи № 543, 581. |
18.05 | Повторення. Розв’язування вправ з теми «Пряма і обернена пропорційні залежності».» | Повторити параграфи 14-15. Виконати вправи № 612, 666. |
19.05 | Повторення. Додавання і віднімання раціональних чисел. | Повторити параграфи 24-25. Виконати вправи №1060, 1105. |
23.05 | Повторення. Додавання і віднімання раціональних чисел. | Повторити параграфи 26-27. Виконати вправи №1163, 1213. |
24.05 | Повторення. Множення і ділення раціональних чисел. | Повторити параграф 28. Виконати вправи №1276 (5-7), 1286 (4-6). |
25.05 | Повторення. Множення і ділення раціональних чисел. | Повторити параграф 29. Виконати вправу № 1349. |
26.05 | Повторення. Розв’язування задач геометричног змісту. | Повторити параграфи 16-17. Виконати вправи № 702, 741. |
30.05 | Повторення. Розв’язування задач геометричног змісту. | Повторити параграф 18. Виконати вправи № 768, 771. |
31.05 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 19-20. Виконати вправи № 866, 905. |
01.06 | Підсумкова контрольна робота. | Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщено в вайбер групі 6 кл). |
02.06 | Аналіз підсумкової контрольної роботи. | Завдання розміщені в вайбер групі 6 кл. |
06.06 | Розв’язування цікавих задач. | Завдання розміщені в вайбер групі 6 кл. |
07.06 | Підсумкове оцінювання. |
Біологія
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка | ||||
46 | 25.02. 2022 | Водорості. Лабораторне дослідження 11. Будова зелених нитчастих водоростей | Опрацювати пар. 41. Усно відповіді на питання на с. 153, 156. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
47 | 17.03 2022 | Мохи . Лабораторне дослідження № 12 : будова моху. | Опрацювати пар. 42. Письмово відповіді на питання на с. 159. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
48 | 18.03. 2022 | Папороті , хвощі , плауни. Лабораторне дослідження № 13 : будова папоротей | Опрацювати параграф 43. Викон. завд. на с.163, 164(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
49 | 24.03. 2022 | Голонасінні Лабораторне дослідження № 14:будова пагонів шишок хвойних рослин | Опрацювати параграф 44. Викон. завд. на с.167(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
50 | 25.03. 2022 | Покритонасінні (Квіткові) | Опрацювати параграф 45. Викон. завд. на с.169, 170(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
51 | 31.03. 2022 | Сільськогосподарські рослини | Опрацювати параграф 46. Викон. завд. на с. 173(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
52 | 01.04.22 | Практична робота № 3 Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин | Опрацювати сторінки 156,161, 162, 168. Зробити малюнок моху, папоротника, квіткових рослин . У висновку вказати відмінності між ними. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
53 | 07.04.22 | Екологічні групи рослин ( за відношенням до світла,води, температури) | Опрацювати параграф 47. Викон. завд. на с.177(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
54 | 08.04.22 | Практична робота № 4 Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах | Підручник с. 190, 191 . Знайти матеріали в Інтернеті. Замалювати 3 кімнатні рослини. У висновку вказати, чому їх можна вирощувати, як кімнатні рослини. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
55 | 14.04.22 | Життєві форми рослин. Рослинні угруповання | Опрацювати параграф 48,49. Викон. завд. на с.183, 186(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
56 | 15.04.22 | Значення рослин для існування життя на планеті Земля | Опрацювати параграф 50. Викон. завд. на с.190(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |||||
57 | 20.04.22 | Віртуальна екскурсія . Різноманітність рослин Полтавщини | Матеріали Інтернету. Скласти презентацію «Рослини Полтавського краю» | |||||
58 | 21.04. 22 | Узагальнення вивченого з теми «Різноманітність рослин». Контрольна робота(тести) | Повторити пар. 40 – 50 . Виконати тести |
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | ||
59 | 22.04. 2022 | Гриби . Особливості живлення грибів | Опрацювати пар. 51. Усно відповіді на питання на с. 195. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
60 | 28.04 2022 | Особливості життєдіяльності та будови грибів : грибна клітина , грибниця, плодове тіло. Лабораторне дослідження № 15 : будова шапинкових грибів. | Опрацювати пар. 52. Письмово відповіді на питання на с. 196- 198. Малюнок 204 в зошит с. 193. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
61 | 29.04. 2022 | Практична робота №5 Різноманітність їстівних та отруйних грибів своєї місцевості | Опрацювати параграф 54, 55. Викон. завд. на с.211 - 212(усно). Записати 5 правил в зошит збирання грибів. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
62 | 05.05. 2022 | Розмноження та поширення грибів | Опрацювати с. 204 .Малюнок 220 в зошит Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
63 | 06.05. 2022 | Групи грибів: симбіотичні – мікоризо утворюючі шапкові гриби, лишайники | Опрацювати параграф 53. Викон. завд. на с.203,(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
64 | 12.05. 2022 | Сапротрофні – цвілеві гриби ;паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини) | Опрацювати параграф 56. Викон. завд. на с. 215(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
65 | 13.05. 2022 | Дріжді | Опрацювати параграф 57. Вик. завд. на с. 218(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
66 | 19.05.22 | Значення грибів у природі та житті людини | Опрацювати с.216- 218(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
67 | 20.05.22 | Міні – проект Гриби у природі та житті людини | Скласти презентацію з даної теми Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
68 | 26.05.22 | Узагальнюючий урок з теми «Гриби» | Опрацювати с. 219 - 221 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
69 | 27.05.22 | Віртуальна екскурсія . Вивчаємо рослинні угрупування | На основі власних фото скласти презентацію. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
70 | 02.06.22 | Узагальнення матеріалу. Будова та життєдіяльність організмів | Матеріали Інтернету. Тестовий контроль | ||
71 | 03.06. 22 | Узагальнення. Будова та життєдіяльність організмів | Скласти гербарій з рослин нашої місцевості |
Основи здоров’я
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів | Опрацювати параграф 19, передивитися презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/konflikti-ta-shlyahi-h-virishennya-60841.html Письмово дати відповіді на ст 97 – моделюй – набувай життєвих навичок |
21.03 | Конструктивне розв’язання конфліктів | Опрацювати параграф 20 Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=jG4B3K4V7Qw Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7082322 або сайт на урок код доступу 7082322 час виконання 18 хв до 23 00 години 21 березня |
28.03 | Стосунки з однолітками | Опрацювати параграфи 21-22 Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=ahTWMavKyD0 Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6096255 або сайт на урок код доступу 6096255 час виконання 20 хв до 23 00 години 28 березня |
04.04 | Узагальнення знань з теми: «Соціальний добробут» | Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2368191 або сайт на урок код доступу 2368191 час виконання 45 хв до 23 00 години |
18.04 | Правила користування електричними приладами | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=HQKNXJDcr_U – Опрацювати параграф 24 , повторити 23 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8873644 або сайт на урок код доступу 8873644 час виконання 16 хв до 23 00 години |
25.04 | Правила безпечного користування газовими приладами. Пожежна безпека оселі. | Передивитися відео– https://www.youtube.com/watch?v=oLSUEoUauqI Опрацювати параграф 25,27, Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9190890 або сайт на урок код доступу 9190890 час виконання 18 хв до 23 00 години |
02.05 | Проживання у промисловій зоні | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=gWfQT6eJHTQ Опрацювати параграф 28 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8619158 або сайт на урок код доступу 8619158 до 23 00 години |
09.05 | Безпека руху велосипедиста | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=iUOweV1NC2YОпрацювати параграф 29 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9231118 або сайт на урок код доступу 9231118 до 23 00 години 14 травня |
16.05 | Поведінка в екстремальних ситуаціях | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=FLc3zAsdt4I Опрацювати параграф 30 |
23.05 | Безпека під час користування засобами побутової хімії | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=bDTiHRrL5ao&t=260s - , https://www.youtube.com/watch?v=VwPJM9pUIw8Опрацювати параграф 26Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8635963 або сайт на урок код доступу 8635963 до 23 00 години 25 травня |
Фінансова грамотність
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання |
25 | 15.03. 2022 | Захист прав споживача | Повторити матеріал на с. 83 – 85 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
26 | 22.03. 2022 | Державні , місцеві органи захисту прав споживачів | Повторити матеріал на с. 86 – 88 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
27 | 29.03. 22 | Громадські організації | Повторити матеріал на с. 86 – 88 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
28 | 05.04.22 | Громадські організації світу | Матеріали з Інтернету |
29. | 12.04. 22 | Практична робота «Створюємо пам’ятку споживача» | Письмово. Створити пам’ятку споживача |
30 | 19.04.22 | Узагальнюючий урок з теми « Права та обов’язки споживача» | Повторити сторінки 84 – 98 |
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання |
31 | 26.04. 2022 | Етика взаємовідносин споживача та інших учасників ринку | Опрацювати матеріал на с. 110 – 111 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
32 | 03.05. 2022 | Поведінка та мовний етикет споживача. Спілкування. Діалог | Опрацювати матеріал на с. 111 – 112 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
33 | 10.05. 22 | Усний та письмовий договори | Опрацювати матеріал на с. 114 – 117 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
34 | 17.05.22 | Практична робота №3 «Розробка правил етикету споживача» | Дати письмово відповіді на завдання в електронному підручнику с 118.Матеріали з Інтернету |
35 | 24.05. 22 | Навчальний проект. Мистецькі твори з фінансовим змістом | Дати письмово відповіді на завдання в електронному підручнику с 120. (таблиця).Матеріали з Інтернету |
36 | 31.05.22 | Навчальний проект. Літературні твори з фінансовим змістом | Створити презентацію . Завд. 1 на с. 120 .Електр. підр. |
37 | 07.06.22 | Узагальнюючий урок з теми « Етика фінансових відносин» | Презентація створених проектів |
Образотворче мистецтво
Вчитель Дзина Т.Г.
16.03 | Натюрморт у різних видах мистецтва | Стор.120-123. Створити натюрморт в обраному виді мистецтва |
23.03 | Сюжетно-тематична картина. Побутовий жанр. | Стор.126-129. Намалювати композицію-спогад. |
30.03 | Побутовий жанр у народному мистецтві. | Стор.135-137. Створити композицію-витинанку на тему народної пісні. |
06.04 | Український народний одяг. | Стор.139-141. Створити ескіз сучасного одягу з елементами народних традицій. |
13.04 | Шевченко-художник | Стор.143-146. Намалювати ілюстрацію до творів Шевченка |
Дата | Тема уроку | Завдання |
13.04 | Шевченко-художник | Опрац.параграф 25, намалювати ілюстрацію до творів Т. Шевченка, сфотографувати і надіслати |
20.04 | Біблійна тема в мистецтві | Опрац. параграф 26,створити зображення янгола в техніці витинанки чи іншій ,сфотографувати і надіслати. |
27.04 | Міфологічна тема | Опрац.пар.27,створити вазу з античним орнаментом |
04.05 | Історичний і батальний жанри | Опрац. пар. 28, створити композицію на історичну тему |
11.05 | Історична спадщина | Опрац. пар.29,намалювати історичний костюм |
Дата | Тема уроку | Завдання |
11.05 | Історична спадщина | Ознайомитись із творч . художниці К. Білокур |
18.05 | Ознайомлення з музеями | Здійснити віртуальну екскурсію відомими музеями |
25.05 01.06 | Підсумковий урок |
Трудове навчання
Вчитель Дзина Т.Г.
23.03-13.04 | Проект №7.Писанка. Технологія виготовлення писанок. План Вибір та обґрунтування теми проекту. Складання плану поекту. Добір виробів-аналогів. Конструювання малюнка писанки методом фантазування або біофом. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки Оздобити писанку за власним ескізом. | Працювати за планом, спираючись на інтернет-джерела,роботу відтворити у робочих зошитах, підготувати виріб. |
Дата | Тема уроку | Завдання |
20.04-04.05 | Проект. Виготовлення пасхальної прикраси Технологія виготовлення виробів із солоного тіста. Планування роботи з теми проекту. Робота з інформаційними джерелами. Добір виробів-аналогів. Створення графічного зображення. Виготовлення виробу | Працювати над виробом |
Дата | Тема уроку | Завдання |
11.05 | Проект№9.Виготовлення вітальної листівки | |
11.05 | Виготовлення листівки | |
18.05 | Виготовлення листівки | Працювати над виробом |
18.05 | Виготовлення листівки | Закінчити виріб |
25.05 | Міні-проект 1. Охайне житло. Особливості прибирання житла. | Скласти алгоритм прибирання житла |
25.05 | Мийні засоби та інструменти для прибирання житла. | Дібрати мийні засоби для прибирання своєї кімнати |
01.06 | Міні-проект 2. Здоров’я та краса мого волосся. Типи волосся. Зовнішній вигляд волосся та стан здоров’я людини. | Ознайомитись із типами волосся людини |
01.06 | Особливості догляду за волоссям. | Дібрати засоби для догляду за волоссям |
Зарубіжна література
Вчитель Дзина Т.Г.
15.03 | В.Г. Короленко іУкраїна. Музей Короленка в Полтаві. | Дати відп. на пит.3,с.152 |
18.03 | Твір « Справжні цінності в житті людини» ( за повістю В. Короленка « Сліпий музикант» | Написати твір на задану тему |
22.03 | Позакласне читання . М. Твен « Принц і злидар» | Читати твір; подивитись екранізацію в інтернеті. |
25.03 | Контрольна робота з теми « Людські стосунки». | Виконати роботу |
29.03 | Мацуо Басьо.Хайку.Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. | Записати тему у зошит. |
01.04 | Хайку. Початкові відомості про специфіку розуміння краси в японській культурі. | Вивчити напам’ ять 2-3 хоку. |
05.04 | Розвиток мовлення( письмово). Створення власних хайку за принципом асоціацій( тематика довільна). | У роб.зошит записати тему і складений хайку. |
08.04 | Роберт Бернс. « Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші поета. | Записати тему у зошит, вивчити вірш напам’ять. |
12.04 | Генрі Лонгфелло. « Пісня про Гайявату» | Опрац. с.180-187 |
Дата | Тема уроку | Завдання |
12.04 | Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.). | Записати в зошит відомості про письм.,сторінки знайдете самі( у мене немає підручника), читати уривок твору. |
15.04 | Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. | Дати відповідь на пит. «Хто такий Гайавата і яка його роль у творі?» |
19.04 | Джанні Родарі (192 — 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. | Записати відомості про письм. у зошит, виразно читати вірш, матеріали цього уроку можна знайти у мене на сторінці у фейсбук. Наступний урок контрольна з теми «Поетичне бачення світу» |
22.04 | ПЧ. О.Генрі « Вождь червоношкрих» | Читати твір |
26.04 | Контрольна роботаз теми «Поетичне бачення світу». Тести. C:\Users\Администратор\Desktop\кабінет зар\Контрольні роботи\КР.Поетичне бачення світу_МЛГ.doc( якщо посилання не спрацює,пишіть у вайбер) | На окремому листку, який потім зберігаєте, пишете роботу і надсилаєте фото. |
29.04 | Рей Дуглас Бредбері (1920–2012).«Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». | Записати у зошит відомості про письменника коротко, читати оповідання. |
03.05 | Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору. | Коротко письмово охарактеризувати образ Тома( фото надіслати) |
06.05 | Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму. | Записати у зошит відомості про письменника коротко, читати оповідання. |
!0.05 | Духовне і фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини і людства. РМ(усно) « Том і Кліві: схожість і | Характеризувати образ героя |
13.05 | відмінності» | Скласти твір |
Дата | Тема уроку | Завдання |
10.05 | Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. | Письмово охарактеризувати образ Кліві |
17.05 | Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907 — 2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен. | Опрац. матеріал підручника, запис в зошит відомсостей про письм. Читати або дивитись по інтернету фільм « Міо, мій Міо». |
20.05 24.05 | «Міо, мій Міо» (робота з текстом). Образи головних героїв. Перемога добра над злом. | Назвати позитивні і негативні образи твору. |
27.05 | Контрольна робота за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література». Тести | Виконати роботу, фото надіслати |
31.05 | Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Читати твори улюбл. зар. письм. |
03.06 07.06 | Література на літо |
Музичне мистецтво
Учитель: Мусенко Світлана Василівна
Дата | Тема | Завдання |
18.03 | Рондо запрошує в коло. Характерні ознаки жанру рондо. Розмаїття рондо. Вокальне виконання інструментальних творів. | Прослухати В.А.Моцарт « Рондо в турецькому стилі» із сонати № 11 ля – мажор для фортепіано. |
25.03 | Рондо запрошує в коло. Вокальне виконання рондо - друге життя інструментального твору. Композиційна будова рондо. | Прослухати Ревербері « Фантазія» у вик. Оркестру « Rondo Veneciano. |
Дата | Тема | Завдання |
06.04 | Музика та інші мистецтва. Особливості взаємодії музики та інших видів мистецтва. | Прослухати музичну композицію Л.Деліб « На вшпиньках». |
13.04 | Музика і слово. Особливості взаємодії музики з літературою. | Прослухати романс М.Глінка « Жайворонок» у виконанні дитячого хору. |
20.04 | Музика та візуальні мистецтва. Особливості взаємодії музики з образотворчим мистецтвом. М.Мусоргський « Богатирські ворота» з фортепіанної сюїти « Картинки з виставки». | Прослухати пісеньку друзів з мультфільму « Бременські музиканти». |
27.04 | Музика в театрі. Особливості взаємодії музики та театру. | Прослухати Чайковський Вальс із балету « Спляча красуня» |
Дата | Тема | Завдання |
06.05 | Шляхами симфонії. Характерні ознаки жанру симфонії. Історія розвитку симфонії в музичному мистецтві. Композиційна будова квартету. | Прослухати « Пісні воєнних років» |
13.05 | Українська симфонічна поема. Характерні ознаки жанру симфонічної поеми, фантазії. Особливості композиційної будови фантазії. | Прослухати « Пісні воєнних років» |
20.05 | Симфонічна сюїта. Урок узагальнення. Характерні ознаки жанру симфонічної сюїти. Особливості композиційної будови. | Прослухати « На безіменній висоті». |
27.05 | Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок. Повторення основних понять і термінів, які вивчалися протягом навчального року. | Прослухати Н. Май « Пісня про Україну». |
03.06 | Урок – концерт. Повторення вивченого. Музична вікторина. | Повторення пісень. |
Географія
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка | |
46 | 25.02. 2022 | Острови в океані. Практична робота № 6 Позначення на контурній карті островів | Опрацювати пар. 45. Усно відповіді на питання на с. 161. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
47 | 15.03 2022 | Властивості вод світового океану | Опрацювати с. 162 - 164. Усно відповіді на питання на с. 164 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
48 | 18.03. 2022 | Рух води в океані | Опрацювати параграф 46. Викон. завд. на с.168(письмово) . Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
49 | 22.03. 2022 | Життя в океанах і морях. Багатство вод світового океану. Океан та людина. | Опрацювати параграф 47. Викон. завд. на с.172(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
50 | 25.03. 2022 | Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка . Практична робота № 6 Позначення на контурній карті річок | Опрацювати параграф 48. Викон. завд. на с.176(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
51 | 29.03.2022 | Пороги і водоспади . Живлення , водний режим і робота річок. | Опрацювати параграф 48. Викон. завд. на с.179(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
52 | 01.04.22 | Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю | Опрацювати параграф 50. Викон. завд. на с.183( 1 -4 запитання письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
53 | 05.04.22 | Болота, особливості їх утворення та поширення . Штучні водойми | Опрацювати параграф 51. Викон. завд. на с.185(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
54 | 08.04.22 | Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Багаторічна мерзлота | Опрацювати параграф 52. Викон. завд. на с.190(1 -6 зап. письмово)). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
55 | 12.04.22 | Підземні води , умови їх утворення і залягання в земній корі . Термальні і мінеральні води | Опрацювати параграф 53. Викон. завд. на с.193(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
56 | 15.04.22 | Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану | Опрацювати параграф 54. Викон. завд. на с.196(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
57 | 19.04.22 | Узагальнюючий контроль з теми «Гідросфера» | Опрацювати сторінки 197 – 198 . Тестовий контроль |
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання |
58 | 22.04. 2022 | Біосфера та грунти . Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі | Опрацювати пар. 55. Усно відповіді на питання на с. 203. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
59 | 26.04 2022 | Властивості грунтів. Грунтовий покрив , карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунти | Опрацювати параграф 56. Усно відповіді на питання на с. 209,210 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
60 | 29.04. 2022 | Природні комплекси (ландшафти)як наслідок взаємозв’язків компонентів природи | Опрацювати параграф 57. Викон. завд. на с.213(письмово) . Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
61 | 03.05. 2022 | Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості | Опрацювати с.212- 213(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
62 | 06.05. 2022 | Природні зони Землі,їх особливості | Опрацювати параграф 58. Викон. завд. на с.216(письмово 1- 6), с. 217. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
63 | 10.05.2022 | Практична робота №7 . Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (шкільний сад) | Виконати завдання у практичних зошитах на с. 24 – 25 |
64 | 13.05.22 | Планета людей . Кількість населення Землі. Найбільш заселені території земної кулі. | Опрацювати параграф 60. Викон. завд. на с.221( усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
65 | 17.05.22 | Людські раси . Дослідження М. Маклая . Найчисельніші народи світу | Опрацювати с.220- 221(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
66 | 20.05.22 | Практична робота № 8 . Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав світу та їх столиць | Виконати завдання у практичних зошитах на с. 26 – 27 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
67 | 24.05.22 | Держави – сусіди Українина політичній карті світу | Опрацювати параграф 61,62. Викон. завд. на с.224(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
68 | 27.05.22 | Зміни складових географічної оболонки. Дослідження. Утилізація побутових відходів | Опрацювати параграф 63,64. Викон. завд. на с.233- 234(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
69 | 31.05.22 | Узагальнюючий контроль з тем: «Біосфера та грунти», «Планета людей» | Опрацювати сторінки 235 -243 . Тестовий контроль |
Інформатика
Учитель на заміні: Михайленко Оксана Віталіївна
Дата | Тема | Завдання |
17.03 | Інструктаж з БЖД. Поняття події. Види подій. | Опрацювати за підручником с. 104 – 106. |
24.03 | Інструктаж з БЖД. Програмне опрацювання події. | Дати відповіді на запитання с. 106. |
31.03 | Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. | Опрацювати за підручником с.107 – 111. |
Дата | Тема | Завдання |
07.04 | Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. | Опрацювати за підручником с. 122 – 124. |
14.04 | Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. | Практична робота №7. |
21.04 | Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач методом поділу на під задачі. | Опрацювати за підручником с.128– 130. |
28.04 | Інструктаж з БЖД. Створення програмних проектів методом поділу задачі на під задачі. | Практична робота №8. |
Дата | Тема | Завдання |
05.05 | Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. | Працюємо з комп’ютером. |
12.05 | Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. | Працюємо з комп’ютером. |
19.05 | Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. | Працюємо з комп’ютером. |
26.05 | Інструктаж з БЖД. Створення реклами та презентація власного програмного проекту. Тематичне оцінювання. | Працюємо з комп’ютером. |
02.06 | Інструктаж з БЖД. Повторення та систематизація навчального матеріалу за навчальний рік. |
Фізична культура
Учитель: Михайленко Оксана Віталіївна
Дата | Тема | Завдання |
15.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Подвійний крок. Кидки та передачі м’яча однією рукою від плеча. Прискорення. | Рухливі ігри. |
17.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Кидки та передачі м’яча однією рукою від плеча . Ігрові комбінації. | Рухливі ігри. |
18.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Кидки м’яча однією та двома руками. Ігрові комбінації. Повороти на місці. | Рухливі ігри. |
22.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Штрафний кидок. « Човниковий» біг 4 *9 м. Кидки однією рукою зверху. | Рухливі ігри. |
24.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Кидки м’яча однією рукою зверху. Ведення м’яча з наступною передачею. | Рухливі ігри. |
25.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Кидки м’яча двома руками від голови. Кидки з місця та в русі. | Рухливі ігри. |
29.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення та фінти. Вправи для розвитку сили та гнучкості. | Рухливі ігри. |
31.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Футбол. Пересування з м’ячем. Ведення м’яча . Рівномірний біг. | Рухливі ігри. |
Дата | Тема | Завдання |
01.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Удари по м’ячу ногою: різними частинами підйому. Ведення м’яча. | Рухливі ігри. |
05.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Удари по м’ячу ногою: удари різними частинами підйому. Удари на точність. | Рухливі ігри. |
07.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Удари по м’ячу ногою: удари на точність та дальність. Рівномірний біг. | Рухливі ігри. |
08.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Зупинки м’яча: підошвою, внутрішнім боком стопи, стегном. | Рухливі ігри. |
12.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Повторити зупинки м’яча вивченими способам. Ведення м’яча. Удари на точність. | Рухливі ігри. |
14.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Відволікальні дії ( фінти). Відбирання м’яча. Біг з прискоренням. | Рухливі ігри. |
15.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Повторити відволікальні дії. Та відбирання м’яча у суперника. | Рухливі ігри. |
19.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вкидання м’яча на точність та дальність. Жонглювання м’ячем. | Рухливі ігри. |
21.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Повторити вкидання м’яча на точність і дальність. Жонглювання м’ячем. | Рухливі ігри. |
22.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Елементи гри воротаря. Індивідуальні дії в нападі та захисті. | Рухливі ігри. |
26.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Елементи гри воротаря . Індивідуальні дії в нападі та захисті. | Рухливі ігри. |
28.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Індивідуальні дії в нападі та захисті. Удари ногою та головою. Навчальний норматив. | Рухливі ігри. |
29.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Легка атлетика. Спеціальні бігові вправи. Біг на короткій дистанції. | Рухливі ігри. |
Дата | Тема | Завдання |
03.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг 30м, 60м. Старт та стартовий розбіг. Прискорення. | Рухливі ігри. |
05.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг на короткій дистанції. Прискорення 10 – 30м. | Рухливі ігри. |
06.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Повторний біг 2*60м, 4*30м. Біг з прискоренням. | Рухливі ігри. |
12.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові та стрибкові вправи. Багатоскоки. Стрибки з місця. | Рухливі ігри. |
13.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові та стрибкові вправи. Багатоскоки. Стрибки з місця. | Рухливі ігри. |
17.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг. Стрибки в довжину. | Рухливі ігри. |
19.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Стрибкові вправи. Багатоскоки. Стрибки в довжину з розбігу. Естафети. | Рухливі ігри. |
20.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Стрибкові вправи. Багатоскоки. Стрибки в довжину з розбігу. Естафети. | Рухливі ігри. |
24.05 | ТБ,ТМЗ, ЗФП. Стрибкові вправи. Багатоскоки. Стрибки в довжину з місця та з розбігу. | Рухливі ігри. |
26.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Рівномірний біг ( без урахування часу). Ігри. | Рухливі ігри. |
27.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Рівномірний біг ( без урахування часу). Ігри. | Рухливі ігри. |
31.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг по дистанції. Повторний біг. Багатоскоки. | Рухливі ігри. |
02.06 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи для метань. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. | Рухливі ігри. |
03.06 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи для метань. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Навчальний норматив. | Рухливі ігри. |
07.06 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи для метань, бігові вправи. Фінішування. | Рухливі ігри. |
З А В Д А Н Н Я з німецької мови
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник; ** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
15.03 | Маршрут подорожі | С.146*, в.4(с.147)***,в.2(с.146)** |
16.03 | На вокзалі | С.149*, в.4(с.150)*** |
17.03 | Квитки | С.151*, в.3(с.152)***,в.2(с.151)** |
22.03 | Подорож потягом | С.154*, в.2(с.154)*** |
23.03 | Враження від подорожі | С.156*, в.2(с.156)***,в.5(с.158)** |
29.03 | Подорож-пригода | С.159*, в.2(с.159)*** |
30.03 | Подорож навколо світу | С.161*, в.3(с.161)*** |
31.03 | Я охоче подорожую | В.5(с.163)** |
05.04 | Німеччина. Сусідні країни Німеччини | С.167*, в.3(с.167)*** |
06.04 | Країна і люди | С.169*, в.4(с.169-170)*** |
07.04 | Країна і люди | В.3(с.169)** |
Дата | Тема | Завдання |
12.04 | Федеральні землі Німеччини | С.171*, в.3(с.172)*** |
13.04 | Поради для туристів | С.174*, в.3(с.174-175)***- граматика на с. 233 |
14.04 | Міста Німеччини | С.176*, в.3(с.177)*** |
19.04 | Визначні місця | В.3(с.176)** |
20.04 | Столиця Німеччини | С.179*, в.4(с.180)*** |
21.04 | Визначні місця Берліна | С.181*, в.3(с.183)** |
26.04 | Поїздка Берліном | С.184*, в.5(с.186)** |
27.04 | У незнайомому місті | С.187*, в.2(с.187)*** |
28.04 | Найпопулярніші місця відпочинку | Виконати тестове завдання |
Дата | Тема | Завдання |
03.05 | Україна. Країна у Європі | С.193*, в.4(с.194)*** |
04.05 | Ландшафти | С.195*, в.5(с.197)** |
05.05 | Клімат України | С.198*, в.4(с.199)** |
10.05 | Країна і люди | С.200,в.4(с.201)*** |
11.05 | Українські міста | С.202*, в.2(с.202)*** |
12.05 | Столиця України | С.204*, підготувати усну розповідь |
17.05 | Екскурсія по Києву | В.1(с.207)** |
18.05 | Визначні місця України | Виконати тестове завдання |
19.05 | Систематизація по темі | Підготуватися до контролю письма |
24.05 | Контроль письма | Підготуватися до контролю читання |
25.05 | Контроль читання | Підготуватися до контролю аудіювання |
26.05 | Контроль аудіювання | Підготуватися до контролю говоріння |
31.05 | Контроль говоріння | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
01.06 | Систематизація лексичного та граматичного матеріалу | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
02.06 | Урок узагальнюючого повторення | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
07.06 | Підсумковий урок |
Коментарi